Известие

Collapse
No announcement yet.

Люлеене при бавна скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Люлеене при бавна скорост

    Здравейте. Искам да ви питам какво може да кара моята кола да се люлее на равно при бавна скорост? Все едно джантите са криви, ама бая. Като забързам не се усеща вече. Предимно е от задницата, но не съм 100% сигурен. Няма значение дали е запалена, дали е на скорост.
    Колата е 156, 1.8, '98.
    Прави го и с двата комплекта джанти.

    Благодаря предварително.
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

  • #2
    Виж да не е крива някоя от гумите.

    Comment


    • #3
      Лагери....?
      Окачване....?
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Георги Живков Покажи съобщение
        Виж да не е крива някоя от гумите.
        Според мен вероятността да е от крива гума(и то най-вече задна) е около 95 %.
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
          Според мен вероятността да е от крива гума(и то най-вече задна) е около 95 %.
          Той пише че е пробвал и с др.гуми/джанти/
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
            Няма значение дали е запалена, дали е на скорост.
            ???????
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Вдигни я на крик и завърти всяка от гумите.


              Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

              Comment


              • #8
                Аз залагам на втулките на шенкела (надлъжните щанги) или напречните щанги. Хвани гумата и я нятискай от едната страна, а от другата дърпай, не трябва да има луфт по принцип.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  При мен се появи същият симптом малко след като купих колата , оказаха се задни напречни щанги на макферсона . След нови (рециклирани)от ферариста вече повече от 10 хил няма проблем

                  Ето и снимка преди смяната ..... с червената линия съм маркирал виновника .... Има само ,че едно "но"
                  при мене люлееше от 50 - 60 нагоре
                  Attached Files
                  Last edited by speеdddddd; d.m.y г., 21:54.
                  156 sportvagon 1.9jtd

                  Comment


                  • #10
                    Въртях гумите на крик, идеални са.
                    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                    Comment


                    • #11
                      Нямаш особенно голям избор освен да вдигаш задницата, и да почваш сите щанги на ръка - задните напречни първи сдават багажа......надлъжната щанга я опъвай напречно и гледай и тогава дали ще се появи луфт в тампона на шенкела(освен стандартното усукване за проверка)........така тука само си говорим наизуст.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Нямаш особенно голям избор освен да вдигаш задницата, и да почваш сите щанги на ръка - задните напречни първи сдават багажа......надлъжната щанга я опъвай напречно и гледай и тогава дали ще се появи луфт в тампона на шенкела(освен стандартното усукване за проверка)........така тука само си говорим наизуст.....
                        Отзад нищо не мърда, като нова си е. А и преди 5к километра си ремонтирах задницата. Проблема го имаше и преди и след това. Не съм пипал лагери. Сякаш това е последната възможност.
                        Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                        Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
                          При мен се появи същият симптом малко след като купих колата , оказаха се задни напречни щанги на макферсона . След нови (рециклирани)от ферариста вече повече от 10 хил няма проблем

                          Ето и снимка преди смяната ..... с червената линия съм маркирал виновника .... Има само ,че едно "но"
                          при мене люлееше от 50 - 60 нагоре
                          95% и аз съм сигурен че е от тях Имал съм подобен проблем и аз го отстратих като смених тампоните на шенкела
                          Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL и т.н. Безплатна доставка на масло и филтри!!!
                          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78329
                          http://autokazakov.bg и http://facebook.com/autokazakov

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
                            Въртях гумите на крик, идеални са.
                            Пробвай и на балансмашина...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Пробвай и на балансмашина...
                              Колегата беше писал, че е пробвал с други гуми и джанти, ефекта е същия
                              Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL и т.н. Безплатна доставка на масло и филтри!!!
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=78329
                              http://autokazakov.bg и http://facebook.com/autokazakov

                              Comment

                              Working...
                              X